Jaunumi

Kā pasargāt darbiniekus no izdegšanas?

‹ uz sarakstu

Pagājušajā gadā darba devējiem nācās pieņemt daudz stingru un nepopulāru lēmumu – kā optimizēt izmaksas, neatlaižot darbiniekus, kā iedvesmot top menedžerus strādāt vairāk, kā noorganizēt attālinātu darbu, vienlaikus nezaudējot kontroli...

2021. gads dod cerību uz lēnu atveseļošanos, taču darba devējiem būs jāturpina cīnīties par jaunu talantu piesaisti un esošo darbinieku neizdegšanu.


Lūk, daži padomi, kas palīdzēs jums noorientēties situācijas priekšrocībās!


Uzklausiet savus darbiniekus, mudiniet viņus atpūsties

Attālināts darbs pandēmijas laikā atstāj sekas. Daudzi strādā vairāk un ilgāk, neievērojot robežas starp darbu un personīgo laiku. Citi smagas krīzes laikā nejūtas droši, lai izmantotu atvaļinājumu, un tas ir ceļš uz izdegšanu. Izveidojiet drošu vidi, kurā stresa situācijā nonākušie darbinieki var brīvi runāt par personīgiem jautājumiem, kas ietekmē viņu produktivitāti. Ar savu piemēru mudiniet darbiniekus izmantot pārtraukumus un brīvdienas. 


Palīdziet apvienot darbu ar bērnu tiešsaistes izglītību 

Apmēram 42 % vecāku pieļauj, ka 2021. gadā viņiem var nākties pamest darbu. Lai samazinātu vecāku stresu un darba zaudēšanas risku, pārskatiet darbinieku prioritātes, mērķus un rezultātus. Mēģiniet nevis koncentrēties uz viņu ikdienas aktivitātēm, bet uz gala rezultāta vadību. Izveidojiet ērtu grafiku, kas ļautu viņiem palīdzēt bērniem skolas gaitās.  


Neaizmirsiet, ka krīzes laikā rodas jaunas iespējas

Nenoteiktās situācijas dēļ daudzi uzņēmumi ir krietni samazinājuši darbinieku skaitu un pavisam apturējuši jaunu talantu piesaisti. Taču citi turpina to darīt! Ja uzņēmumam ir resursi un iespējas, šis ir izcils laiks, lai piesaistītu jaunus cilvēkus un ieguldītu talantos, kamēr citi to nevar atļauties. Šodien ir daudz vieglāk pieņemt darbā talantīgus cilvēkus un izrauties priekšā savā nozarē. 

Diversificējiet darbinieku ģeogrāfiju

Ja vairs neesat piesaistīts fiziskam birojam, varat atļauties pieņemt darbā cilvēkus bez ģeogrāfiskiem ierobežojumiem. Tā ir viena no pandēmijas lielākajām un negaidītajām iespējām, kas ļauj ietaupīt resursus, izvēloties no plašāka darbinieku loka, nekā bija pieejams līdz šim. 



Nebaidieties parādīt savas vājības darbiniekiem

Dalieties ar saviem pārdzīvojumiem un nebaidieties izrādīt vājās puses. Tā ir iespēja nodemonstrēt emocionālu līderību, kas noteikti atmaksājas. Kad vadītājs demonstrē savas vājības, viņš darbinieku acīs kļūst patiess. Patiesi līderi rada uzticamību, kas ir otrs svarīgākais faktors darbinieku labklājībai, liecina “Harvard Business Review Analytic Services” nesen veiktais pētījums.


Motivējiet un uzslavējiet

Nekad neaizmirsiet uzslavēt darbinieku par labi padarītu darbu un motivēt uz jauniem panākumiem. Pareiza motivācija būs papildu stimuls pārvarēt grūtos laikus un palikt uzticamam savam darba devējam.


Iedvesmošanai izmantojam: https://www.indeed.com/lead/hiring-and-retaining-talent-in-uncertain-times?hl=en&co=LV

Dalīties:

Vairāk

Kā nepalaist garām labākos darba speciālistus attālinātas atlases laikmetā Lasīt vairāk

Kā nepalaist garām labākos darba speciālistus attālinātas atlases laikmetā

Pēdējos divos gados rekordliels vakanču skaits tiek aizpildīts attālināti, taču, pieņemot cilvēku darbā caur Zoom, darba devējs zaudē signālus, ko var iegūt tikai klātienē, paspiežot cilvēkam roku un sajūtot enerģētiku.

Mēs jums nepārzvanīsim vai TOP 5 kļūdas, ko nepieļaut darba intervijā Lasīt vairāk

Mēs jums nepārzvanīsim vai TOP 5 kļūdas, ko nepieļaut darba intervijā

Vai zinājāt, ka gandrīz 10 % cilvēku vilcinās ar jauna darba meklēšanu, jo baidās no pirmās sarunas ar potenciālo darba devēju? Pieredzējušo kolēģu stāsti par nestandarta jautājumiem, testa uzdevumiem un neveiklas situācijas, kas jāatrisina acumirklī, tikai pastiprina bailes.