Jaunumi

Kā pasargāt darbiniekus no izdegšanas?

‹ uz sarakstu

Pagājušajā gadā darba devējiem nācās pieņemt daudz stingru un nepopulāru lēmumu – kā optimizēt izmaksas, neatlaižot darbiniekus, kā iedvesmot top menedžerus strādāt vairāk, kā noorganizēt attālinātu darbu, vienlaikus nezaudējot kontroli...

2021. gads dod cerību uz lēnu atveseļošanos, taču darba devējiem būs jāturpina cīnīties par jaunu talantu piesaisti un esošo darbinieku neizdegšanu.


Lūk, daži padomi, kas palīdzēs jums noorientēties situācijas priekšrocībās!


Uzklausiet savus darbiniekus, mudiniet viņus atpūsties

Attālināts darbs pandēmijas laikā atstāj sekas. Daudzi strādā vairāk un ilgāk, neievērojot robežas starp darbu un personīgo laiku. Citi smagas krīzes laikā nejūtas droši, lai izmantotu atvaļinājumu, un tas ir ceļš uz izdegšanu. Izveidojiet drošu vidi, kurā stresa situācijā nonākušie darbinieki var brīvi runāt par personīgiem jautājumiem, kas ietekmē viņu produktivitāti. Ar savu piemēru mudiniet darbiniekus izmantot pārtraukumus un brīvdienas. 


Palīdziet apvienot darbu ar bērnu tiešsaistes izglītību 

Apmēram 42 % vecāku pieļauj, ka 2021. gadā viņiem var nākties pamest darbu. Lai samazinātu vecāku stresu un darba zaudēšanas risku, pārskatiet darbinieku prioritātes, mērķus un rezultātus. Mēģiniet nevis koncentrēties uz viņu ikdienas aktivitātēm, bet uz gala rezultāta vadību. Izveidojiet ērtu grafiku, kas ļautu viņiem palīdzēt bērniem skolas gaitās.  


Neaizmirsiet, ka krīzes laikā rodas jaunas iespējas

Nenoteiktās situācijas dēļ daudzi uzņēmumi ir krietni samazinājuši darbinieku skaitu un pavisam apturējuši jaunu talantu piesaisti. Taču citi turpina to darīt! Ja uzņēmumam ir resursi un iespējas, šis ir izcils laiks, lai piesaistītu jaunus cilvēkus un ieguldītu talantos, kamēr citi to nevar atļauties. Šodien ir daudz vieglāk pieņemt darbā talantīgus cilvēkus un izrauties priekšā savā nozarē. 

Diversificējiet darbinieku ģeogrāfiju

Ja vairs neesat piesaistīts fiziskam birojam, varat atļauties pieņemt darbā cilvēkus bez ģeogrāfiskiem ierobežojumiem. Tā ir viena no pandēmijas lielākajām un negaidītajām iespējām, kas ļauj ietaupīt resursus, izvēloties no plašāka darbinieku loka, nekā bija pieejams līdz šim. 



Nebaidieties parādīt savas vājības darbiniekiem

Dalieties ar saviem pārdzīvojumiem un nebaidieties izrādīt vājās puses. Tā ir iespēja nodemonstrēt emocionālu līderību, kas noteikti atmaksājas. Kad vadītājs demonstrē savas vājības, viņš darbinieku acīs kļūst patiess. Patiesi līderi rada uzticamību, kas ir otrs svarīgākais faktors darbinieku labklājībai, liecina “Harvard Business Review Analytic Services” nesen veiktais pētījums.


Motivējiet un uzslavējiet

Nekad neaizmirsiet uzslavēt darbinieku par labi padarītu darbu un motivēt uz jauniem panākumiem. Pareiza motivācija būs papildu stimuls pārvarēt grūtos laikus un palikt uzticamam savam darba devējam.


Iedvesmošanai izmantojam: https://www.indeed.com/lead/hiring-and-retaining-talent-in-uncertain-times?hl=en&co=LV

Dalīties:

Vairāk

Palīdz ērtāk izmantot nodokļu atvieglojumus Lasīt vairāk

Palīdz ērtāk izmantot nodokļu atvieglojumus

Uzņēmumu darbinieku maksājumu karti “Bonusu karte”, kas ļauj izmantot likumā “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” paredzētos nodokļu atvieglojumus par ēdināšanu un ārstniecības pakalpojumiem, izmanto jau teju 10 tūkstoši dažādu uzņēmumu darbinieku.

Ar nodokli neapliekama un personalizēta Ziemassvētku dāvana Lasīt vairāk

Ar nodokli neapliekama un personalizēta Ziemassvētku dāvana

Jau aptuveni 2 000 gadus mēs dzīvojam ar pārliecību, ka Ziemas Saulstāvju laikā esam saņēmuši lielāko dāvanu, kāda vien ir iespējama – Dieva dēls ir dzimis pār mums. Rezultātā, tas ir patīkams "rituāls", ko mēs šajā, Ziemassvētku laikā veicam ik gadu – saņemam un dāvinām dāvanas.